Word vriend van de stichting

Ook u kunt ons helpen de molen draaiend en het bakkersvuur brandend te houden door VRIEND te worden van onze stichting.

De molenaars en vrijwilligers van de stichting zorgen ervoor dat de molen regelmatig kan draaien, zijn verantwoordelijk voor het onderhoud en geven rondleidingen aan bezoekers.

Naast het reguliere onderhoudswerk worden er ook verdwenen elementen, zoals machines en gebruiksvoorwerpen, teruggebracht. Zo biedt De Zuidmolen de bezoekers de mogelijk hier nader kennis mee te maken.

Om het behoud van de molen in de toekomst te waarborgen is er een vriendenkring opgericht. Vanaf €10,- per jaar draagt u zelf uw ‘molensteentje’ bij aan het onderhoud van de molen. Met uw steun kan De Zuidmolen worden gerestaureerd en in een goede staat van onderhoud blijven en kan het ambacht van molenaar worden doorgegeven aan volgende generaties.

Waar wordt uw donatie aan besteed?
Klein onderhoud (klein schilderwerk, timmerwerk)
Aankoop van attributen en werktuigen om de molen wat completer te maken
Werkzaamheden die niet subsidiabel zijn (reconstructies e.d.)

Wilt u uw eigen steentje bijdragen aan het behoud van De Zuidmolen? Stuur dan een mail naar info@stichtingzuidmolen.nl met uw naam, adres, telefoon en e-mailadres, of kom even langs bij de molen.

Doneer formulier:

Het onderstaande formulier kunt u invullen om vriend van de molen te worden. Eenmalig doneren is ook mogelijk door gebruik te maken met deze link: https://gofund.me/ca952f6d