Veel gestelde vragen

We snappen dat u vragen heeft. Daarom hebben we de antwoorden van de meest gestelde vragen hier beneden neergezet.

1Kan ik de molen zonder afspraak komen bezichtigen, zijn er openingstijden?
De molen kan niet bezocht worden zonder afspraak, de molen kan bezichtigd worden na overleg met de molenaar Gerard Rikken, Gerard is te bereiken op nummer 06-52689083. Hij zal met u de tijden bespreken.
2Is het mogelijk om een rondleiding te krijgen?
Het is mogelijk om een rondleiding te krijgen op woensdag of zaterdag na overleg met de molenaar.
3Kunnen we met een groep de molen bezoeken?
Met maximaal 10 personen, kinderen onder begeleiding van een ouder/verzorgende.
4Is de molen toegankelijk voor minder validen?
De molen is niet toegankelijk voor minder validen, dit ivm de trappen om de molen te beklimmen.
5Wat zijn de kosten voor een rondleiding?
Als de molen gerestaureerd is zullen wij toegangsprijzen gaan vragen, nu zijn we nog afhankelijk van uw gulle gave, die gebruikt zullen worden voor de restauratie van de molen.
6Is de Stichting op zoek naar vrijwilligers?
De stichting is altijd op zoek naar vrijwilligers, voor vragen of voor aanmelding kunt u mailen naar mullerxandra@gmail.com